• Gratis bezorging binnen Nederland
Ga naar winkelwagen

Winkelwagen

0 items € 0,00

Veelgestelde vragen - Retourneren

Wat moet ik doen als mijn product niet goed is?

Bij twijfel kun je uiteraard contact met ons opnemen. Wij zullen dan bespreken hoe we het beste het probleem kunnen oplossen.

Na hoeveel dagen kan ik mijn bestelling nog retourneren?

Tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling kun je retourneren.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Je kunt je bestelling ruilen, maar dan moet je de procedure volgen van retourneren. Vervolgens kun je het door jou gewenste product dan bestellen op de gewoonlijke manier via onze website.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt onze retour procedure vinden bij onze klantenservice.

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug bij retourneren?

Op het moment dat wij de spiegel in goede orde hebben mogen ontvangen, zetten wij de terugboeking van het aankoopbedrag in gang. Wij boeken dit bedrag terug op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.
Bij iDeal betaling wordt het geld teruggeboekt naar de rekening die je hebt gebruikt. Bij een creditcard betaling wordt het geld teruggeboekt naar de creditcard rekening. Bij je volgende afschrift zie je dat het aankoopbedrag is teruggeboekt.