• Gratis bezorging binnen Nederland
Ga naar winkelwagen

Winkelwagen

0 items € 0,00

Klachten en suggesties

Klachten of suggesties

Klachten en suggesties

Wanneer je klachten of suggesties hebt, horen wij dat graag. Spiegelshoppen.nl wil klachten namelijk zo snel en goed mogelijk oplossen en onze service verbeteren op basis van feedback.

Met klachten of suggesties kun je terecht bij onze klantenservice via e-mail of telefoon.

Afhandeling

Zodra wij een bericht ontvangen met een klacht of suggestie, zullen wij zo snel mogelijk reageren. In ieder geval reageren wij binnen 24 uur inhoudelijk op de klacht of suggestie.

Een van de voordelen van kopen bij een specialistische online winkel is de persoonlijke service. Spiegelshoppen.nl is niet gebonden aan procedures of draaiboeken, maar wil zorgen dat de klant een tevreden klant wordt, is en blijft. Om die reden zullen wij altijd samen met jou zoeken naar een redelijke oplossing die het beste bij jouw situatie past.

Geschillencommissie Thuiswinkel

Mochten wij er samen niet uitkomen of indien je niet tevreden bent met de geboden oplossing dan kun je ook altijd een klacht indienen bij de Geschillencommissie van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Zij bemiddelen in een dergelijke situatie. U vindt de website van de Geschillencommissie hier.